17. Vis mig hvem I er?


Vi er nu nået til den 17 låge, og dagens gæst er Henriette Weber. Henriette er udover at være ekspertblogger på Amino, også ejer af firmaet Toothless Tiger, og hvis man Googler hende lidt, får man blandt andet denne beskrivelse: Social Marketing Rebel Extraordinaire,  forfatter, foredragsholder og konsulent indenfor marketing, business unusual og  social web.  med hang til unikke, authentiske, bemærkelsesværdige, anarkistiske virksomheder og tankegange- ligesom internettet itsel.

Henriette har valgt at lave sit indlæg som video, så tryk play, læn dig tilbage og nyd de næste par minutter.

17. december – Henriette Weber

Henriette Weber

Henriette Weber

Prøv lige at se disse indlæg også!

2 kommentarer til 17. Vis mig hvem I er?

  1. Det er sjovt, så mange der er inde på vigtigheden af at få præsenteret sig selv som sælger, når man sælger online.

    Når man står nede i Føtex, Skoringen, H&M, Snehvide, Elgiganten osv., så er det godt nok sjældent, at man ser nogen, der beder om at tale med ejeren af butikken, fordi man gerne lige vil se, om det er en, man har lyst til at stole på, og som man har tillid til.

    Det siger da lidt om, hvorfor der kan være stor forskel på at sælge online i forhold til offline, men det er da egentlig pudsigt, at det er sådan.

    Offline er det selvfølgelig noget sværere at ose i 10 ens butikker på 10 minutter, inden man handler.

  2. Nu nævner du selv offline vs online. Offline er det ekspedienten, som hjælper dig med at vælge skoene, tjeneren som serverer din mad eller bartenderen der mixer din drink, som sælger varen. Der er det den person som er ansigtet for virksomheden, og det er den person som kan sørge for at du får en god eller skidt oplevelse.

    Når du handler på nettet har du pludselig ikke længere et ansigt du handler med. Du kan måske se en masse forskellige sko, beskrivelser og billeder – men du kan ikke se hvem det er der prøver at sælge dig disse sko? Det er præcis det, der gør at online markedsføring, specielt med sociale medier, så meget anderledes. For vi skal bevise for dig, at der er en ekspedient som tager mod din ordre, giver dig service og en god vare – og ikke blot en computer som tager imod dit kredit kort information.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *